ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (για τα είδη που έχουν εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους).

Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να επιστρέψει τα αγορασμένα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την στιγμή της παραλαβής.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών τότε η ΡΟΝΤΑ ΜΟΝ. ΙΚΕ, με διακριτικό τίτλο Ideastores.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Επιστροφή Χρημάτων

Δυσαρέσκεια από την αγορά προϊόντος:

Εφόσον πληρείτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον λογαριασμό σας με δική σας επιβάρυνση τα μεταφορικά αποστολής στην κεντρική αποθήκη μας.

Η επιστροφή του αντιτίμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στην κεντρική αποθήκη της εταιρείας μας και ελεγχθεί από το τεχνικό μας τμήμα.

Εφόσον ολοκληρωθεί ο έλεγχος του προϊόντος τότε θα γίνει και η επιστροφή χρημάτων.

Ελλατωματικό προϊόν κατά την παράδοση:

Στην περίπτωση ελαττώματος ο καταναλωτής δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή των ειδών και να το επιστρέψει στο διανομέα υπογράφοντας με επιφύλαξη του περιεχομένου ή να επικοινωνήσει γραπτώς με το τμήμα πωλήσεων του Ideastores.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής, χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.

Στην περίπτωση που ο καταναλωτής διαπιστώσει ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την αποσυσκευασία των ειδών στο χώρο του, οφείλει να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας και να μη προχωρήσει στη συναρμολόγησή του, εάν φέρει εσωτερικά χτυπήματα ή ελαττώματα, ώστε να είναι εφικτή και να καθοριστεί η διαδικασία δρομολόγησης του προβληματικού ανταλλακτικού και να μην πετάξει την αρχική συσκευασία του προϊόντος.

Ο πελάτης αν επιθυμεί μπορεί να αποστείλει και φωτογραφίες στο support@ideastores.gr με το ελλατωματικό προϊόν που παρέλαβε.

Το προϊόν προς αντικατάσταση ή επιστροφή θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Τα Ideastores.gr αντικαθιστούν ή επισκευάζουν μόνο τα ελαττωματικά μέρη του προϊόντος και σε περίπτωση μη εφικτής επισκευής, αντικαθιστούν το προϊόν με ίδιο ή αντίστοιχης αξίας ή επιστρέφουν το αντίτιμο του προϊόντος (κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη).

Στέλνοντας e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@ideastores.gr είτε χρησιμοποιώντας το ειδικό έντυπο υπαναχώρησης που μπορείτε να βρείτε εδώ, το οποίο δύναται να συμπληρωθεί και να σταλεί και ηλεκτρονικά στη διεύθυνση support@ideastores.gr. Για λόγους εξασφάλισής σας, το ideastores θα σας κοινοποιεί αμελλητί σχετική επιβεβαίωση παραλαβής.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ / RETURN FORM