Για να κάνετε την παραγγελία σας πληκτρολογείτε την ηλεκτρονική μας διεύθυνση ideastores.gr. Επιλέγετε το προϊόν που επιθυμείτε είτε με τον κωδικό του, είτε μέσα από αναζήτηση στην κατηγορία που ανήκει το προϊόν, π.χ. εαν ψάχνετε για καναπέ, θα ψάξετε στην κατηγορία έπιπλα, υποκατηγορία καναπέδες. Έπειτα, κάνετε κλικ στο πλαίσιο «αγορά» που γράφει δεξιά από το προϊόν επιλέγοντας ταυτόχρονα και τα τεμάχια που θέλετε να παραγγείλετε. Αν θέλετε να συμπεριλάβετε και άλλα προϊόντα στο καλάθι σας, κλικάρετε το πλαίσιο «συνεχίστε τις αγορές». Εάν θέλετε να ολοκληρώσετε την αγορά σας κλικάρετε το πλαίσιο «Ταμείο». Τέλος, κλικάρετε το πλαίσιο «Προχωρήστε στο ταμείο» που βρίσκεται δεξιά στο προϊόν και ακολουθείτε τα βήματα για την καταχώρηση της παραγγελίας σας με τα στοιχεία αποστολής.

Οι τρόποι πληρωμής που υποστηρίζονται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι τέσσερις: PayPal, Αντικαταβολή, Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση (e- banking) και πληρωμή μέσω χρεωστικής κάρτας. Υπάρχουν προϊοντα, όπως τα έπιπλα, που αποστέλλονται μόνο με μεταφορική εταιρία, για τα οποία δεν υποστηρίζεται ο τρόπος πληρωμής με Αντικαταβολή. Οι δόσεις δεν υποστηρίζονται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται με βάση τον όγκο και τα κιλά των προϊόντων που θα επιλέξετε, αυτόματα στο καλάθι σας. Η ελάχιστη χρέωση είναι 2,80€. Αν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον χρέωση 2,60€ κόστος υπηρεσίας. Οι τρόποι αποστολής είναι δύο: ACS/ ELTA Courier και Μεταφορική Εταιρία.

Όταν ολοκληρώνετε την παραγγελία σας, εμφανίζεται στην οθόνη σας το μήνυμα με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Έπειτα, σας έρχεται και ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail), με τον αριθμό της παραγγελίας και τις λεπτομέρειες. Αν έχετε επιλέξετε τρόπο πληρωμής με τραπεζική κατάθεση, στο ηλεκτρονικό μήνυμα συμπεριλαμβάνεται και ο αριθμός λογαριασμού των διαθέσιμων τραπεζών. Η παραγγελία σας «έρχεται» σε εμάς. Ελέγχουμε τον τρόπο πληρωμής, επιβεβαιώνουμε το διαθέσιμο απόθεμα, και προχωράμε στην αποστολή με τον τρόπο που έχετε επιλέξει είτε με τον τρόπο που κρίνουμε εμείς ως πιο γρήγορο. Έπειτα στέλνουμε τον αριθμό αποστολής αν έχει σταλεί με ACS/ Elta Courier μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομίου.

Το διαθέσιμο απόθεμα αναγράφεται κάτω από κάθε προϊόν στην κατηγορία «Αντικείμενα». Επιπλεόν, αν το απόθεμα έχει εξαντληθεί, δεν σας επιτρέπει το ηλεκτρονικό κατάστημα να καταχωρήσετε την παραγγελία σας. Αν δείτε να αναγράφεται δίπλα στο προϊον το μήνυμα «Τελευταία προϊόντα στο απόθεμα», είναι προτιμότερο να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω μηνύματος ή τηλεφωνικά για να επιβεβαιώσουμε ότι υπάρχουν τα προϊόντα.

Η παραγγελία σας μπορεί να τροποποιηθεί. Μπορείτε να μας καλέσετε ή να μας στείλετε μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον κωδικό που θέλετε να αλλάξετε, το συντομότερο δυνατό αφότου αλλάξετε γνώμη, καθώς εκτός Σαββατοκύριακού, οι παραγγελίες που καταχωρούνται μέχρι τις 15:00 στέλνονται αυθημερόν.

Τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σας μπορούν να αλλάξουν, τηλεφωνικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στέλνοντάς μας τα καινούρια στοιχεία αποστολής.

Βεβαίως μπορείτε να ζητήσετε τιμολόγιο. Κατά τη διάρκεια της ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, μπορείτε να επιλέξετε το τιμολόγιο, καταχωρώντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία στα αντίστοιχα πεδία.

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί. Μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είτε να μας καλέσετε για να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Καλό είναι η ακύρωση της παραγγελίας να γίνει σύντομα αφότου αλλάξετε γνώμη, καθώς όλες οι παραγγελίες που καταχωρήθηκαν μέχρι τις 15:00 στέλνονται αυθημερόν, εκτός Σαββατοκύριακου.

Σε περίπτωση που γίνει κάποιο λάθος με την παραγγελία σας, μπορείτε να μας καλέσετε ή να μας στείλετε μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Θα επιβεβαιώσουμε τα στοιχεία της παραγγελίας σας, θα ελέγξουμε το λάθος που έχει γίνει, και θα προχωρήσουμε σε παράδοση του σωστού προϊόντος και παραλαβή του λανθασμένου. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αλλαγής επιβαρύνουν την εταιρία μας.

Σε περίπτωση που σας έρθει κάποιο προϊόν ελαττωματικό, μπορείτε να μας καλέσετε ή να μας στείλετε μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Θα επιβεβαιώσουμε τα στοιχεία της παραγγελίας σας, θα σας ζητήσουμε κάποιες φωτογραφίες για να δούμε τη φθορά που έχει το προϊόν και θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος ή επιδιόρθωσή του αν επιδέχεται διόρθωση. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αντικατάστασης επιβαρύνουν την εταιρία μας.

Σε περίπτωση που παραλάβετε την παραγγελία σας αλλά έχετε αλλάξει γνώμη και δεν την θέλετε, μπορείτε να μας καλέσετε ή να μας στείλετε μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Θα επιβεβαιώσουμε τα στοιχεία της παραγγελίας σας, θα σας ρωτήσουμε τους λόγους για τους οποίους δεν θέλετε να κρατήσετε την παραγγελία σας. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.

Αν κάνετε μία παραγγελία, και θέλετε να την ακυρώσετε αλλά διαπιστώσατε ότι έχει ήδη σταλεί από την εταιρία μας, μπορείτε να αρνηθείτε να την παραλάβετε και να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι δεν έγινε η παραλαβή του δέματος.

Σε περίπτωση που ακυρώσετε την παραγγελία σας, αλλά έχετε ήδη πληρώσει είτε μέσω τραπέζης είτε μέσω κάρτας, σας καλούμε για να μας στείλετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας είτε γίνεται αυτόματα η επιστροφή μέσω του συστήματος πληρωμής με την κάρτα. Σε περίπτωση που παραλάβετε ένα ελαττωματικό ή λάθος προϊόν, και δεν θέλετε αντικατάσταση με ίδιο ή καινούριο προϊόν, θα ζητήσουμε την επιστροφή του, και αφού λάβουμε το προϊόν πίσω, θα περάσουμε το αίτημά σας από τον υπεύθυνο και αφού λάβουμε έγκριση, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή του ποσού της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας ενώ έχει σταλεί ή αλλάξετε γνώμη και θέλετε να την επιστρέψετε, σας κάνουμε επιστροφή χρημάτων αφού λάβουμε την παραγγελία πίσω, και γίνεται η επιστροφή του ποσού που έχετε πληρώσει για τα προϊόντα αλλά όχι για τα μεταφορικά.

Στις μέρες που διανύουμε, εν μέσω πανδημίας, λόγω του υπερβολικού φόρτου εργασίας στις υπηρεσίες courier και τις μεταφορικές εταιρίες, υπάρχουν καθυστερήσεις στις παραλαβές και αποστολές των προϊόντων. Πέρα από αυτή την ιδιαίτερη συνθήκη, και καθώς οι αποστολές γίνονται αυθημερόν αν η παραγγελία γίνει μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι, δαφορετικά την επόμενη, εκτός Σαββατοκύριακου, το να αργήσει 1-2 εβδομάδες η παραγγελία σας δεν είναι συνηθισμένο. Μπορείτε να μας καλέσετε για να επιβεβαιώσουμε την αποστολή της παραγγελίας σας, τον τρόπο αποστολής και να εντοπίσουμε το δέμα σας.

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο support@ideastores.gr καθημερινά, και στο τηλέφωνο της εταιρίας μας 2616009400, Δευτέρα με Παρασκευή από τις 8:30 το πρωί μέχρι τις 17:00 το απόγευμα.